maj6

opisy gg - pozytywnie zakręceni :D

dodano: 6 maja 2011 przez Aqaaa


Eloo ;p dzisiaj opisy o szaleństwie czyli o tym jak ktoś jest zawsze wesoły itd. tzn. i smutne i wesołe... i zobaczę jeszcze jakie ^^ haha xDD Dziękuję za tak dużą ilość wejść na blooga < 33 ! (co mnie naprawdę zaskakuję... a bardzo się z tego ciesze! :* ) wielkaa radochaa.. że wchodzicie ;D zapraszam.. i polecajcie ;p ________________________________

PoDąŻaj sZLakIem TęCZy, a wsZyStKo WoKól CiEbie sTAnIe sIę pIęKNe'

~> Są w życiu chwile, w których trzeba podjąć ryzyko i dać się ponieść szaleństwu; ) 

Jesteś wariatką ! okaż to ! ; D niech świat zobaczy jaka jesteś ;p

Kochaj i szalej.. nie pytaj co dalej < 3 ]:->

"Teraz i tak już nic mi nie zostało. Idę zaszaleć..."

szału ni ma !

"a oni oboje szaleństwem pijani tańczyli w blasku księżyca"

chodź ze mną po szczęście albo po szaleństwo w ciemność :* bo... miłości ZAWSZE towarzyszy SZALEŃSTWO! ale... gdzie mnie doprowadzi to Szaleństwo??

co obchodzi Cię jak korzystam z szaleństwa bez czy w pasach bezpieczeństwa ??

'Zawsze chciała być szalona. Nie wiedziała, że to takie łatwe.'

kochaj i szalej, nie pytaj co dalej.! całuj i grzesz, miłością sie ciesz.! <3

Wiec chodz pomaluj moj swiat... ale nie markerem na czarno!!

~ Jak szaleć to szaleć ~ ! LoVe !

Zielono miii.. ;D

pierwszy stopień szaleństwa...^^

Oszalej kiedyś... zobaczysz, jak to będzie

Całe mojee życiee. SzaleństweMm. :* <33 !

szalEńStwoO to mOjee druUgie imię.;d .xD.!^^;*

SzzaloOna...♥;*

Szaleć można tylko z przyjaciółmi ;p

Przyjaciel to ktoś kto nie pozwoli bawić ci sie zamemu ! ;p

Jedna ImPrA druga ImPrA i odwala mi.. :D

Alleluja i do przodu ! żyjmy zdrowi bez powodu  !

Kochać i śnić.. SzAlEńStWeM żyć ! ~~ < 33

` hahaha ;D `

Może masz w głowie kolorowo tak jak jaa ! ; ]]

Kolorowa jestem.. Nie jestem powietrzem ! ;)) 

Stane na szczycie.. Krzyknę  "kocham życie" ! ~

` A ja czasem lubię wejść to szafy i udawać że windą jadę ! ;p` __________________________________

Hmm.. mało tego ;D ale nie mam pomysłu i czasu szukać i wymyślać więcej ;P sorkii.. ^^  ehhh.. ;p ale miałam dzisiaj fajny dzień ^^ ( a to jeszcze nie koniec.. ) no ale notka nie o tym x DD 

     żegnajcie ^^

 


photo
hehe xd: takie sobie zdjęcie ;]] Zdjęcie pochodzi z notki opisy gg - pozytywnie zakręceni :D


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Wasze komentarze

zgłoś
SweetSmile 7 maja 2011 SweetSmile napisała:

"Stane na szczycie.. Krzyknę "kocham życie" ! ~ " świetny ; )
też będę wpadać ; *