Cześć ;D Dzisiaj opisy tak jak w temacie.. długie , życiowe , o niczym i o wszystkim.. x33 Czyli w dzisiejszej notce będą opisy o wszystkim ;pp ale nie bd długie.. ^^  _________________

Najgorsze są te dni , w szczególności te deszczowe . Kiedy siadasz na parapecie , z kubkiem gorącego kakao . I nie wiesz czy się śmiać , czy płakać , z tego co Cię dzisiaj spotkało .. Miłość do życia jest jak toksyczny związek .. Zdradzacie się wzajemnie wierząc , że będzie dobrze .. I chociaż mówisz , że jest 'kurwą' to nie oddasz jej za nic .. Ranicie się wzajemnie , ale tak , żeby nie zabić .. Idę dalej ulicą .. Ile tutaj 'lalek barbie' .. Nie brakuje też 'kenów' którzy szepczą 'dajj mi' ; ] Dotyk dłoni , tak lekki , a tak wiele znaczy .. Pocałunek niewinny , a wszystko tłumaczy .. Przytulenie tak ciche , a mówi nam tyle .. I spojrzenie bezkresne , choć trwające chwilę .. Czułe słowa ulotne , a dające wiarę .. Małe gesty niepewne , a tak doskonałe .. Łza na rzęsach znak smutku , a zwiastun radości .. Nasze życie nietrwałe , a pewne miłości .. Powoli aż do szczytu , walczyć o swój tytuł , Nie dać się zakręcić , by zostały chęci , Bo zostanę SOBĄ , do usranej śmierci !; ) Doceń to co masz .. Przede wszystkim czas, Dany tylko raz .. I życie - największy skarb , Najcenniejszy dar .. Pokaż , że jesteś go wart . Patrz na ludzi sercem, A zobaczysz o wiele więcej .. Nie bój się błądzić, Nie próbuj pochopnie sądzić .. Walcz o to co kochasz, Byle śmiało. Do szczęścia potrzeba - tak mało; ) Malutka dziewczynka , o wielkim serduchu . Codziennie podnosi kogoś na duchu . Promiennym uśmiechem darzy każdego . Pomocy udziela od dnia pamiętnego . Jej słowa tak wielkie , cieszą znajomych . Jej oczy najszczersze ufnie spoglądają , i problemy większe mądrze rozplatają . Zapamięta ją każdy , jako dziewczynkę małą , Zawsze radosną , szczęśliwą , wspaniałą . : )

ja żyje rapowo . stuprocentowo < 3 Nikt o tym nie słyszał, Nikt o tym nie mówił, To ta cisza, która krąży wśród ludzi Nikt o niej nie mówił, Nikt o niej nie słyszał Przez cały czas ze mną cisza. < 3 " nie pyskuj " - to mówią ci rodzice , gdy twoje argumenty są lepsze od ich . < 3 Wstawaj po upadku, przodków miej za świadków Słabych lepiej traktuj, nie zazdrość w żadnym wypadku . < 3 Chłód lodowaty jak lód Antarktydy Słów hybrydy pompuje znów jak sterydy Robi szum ten puls rusza tłum, faluje dywan głów Miotacz słów sieje gnój w chuj znów . < 3 Smutna dziewczyna na ziemi siedziała, tylko muzyka jej płacz zagłuszała, jeszcze przed chwilą uśmiech uroczy, a teraz zaciśnięte usta i zamknięte oczy < 3 nie telenowela w stylu : ' ona i on ' < 3 - to wszystko przez to , że dziś wstałam lewą nogą - ale ty zawsze wstajesz lewą nogą - to nie moja wina , że z drugiej strony łóżka mam ścianę - Lew zakochał się w jagnięciu - biedne głupie jagnię - głupi lew masochista - a oczy jakie miał? - jak czekoladowy ocean czekoladek.< 3 - Dlaczego ? - Bo .. - Ale rozwiń ! - Bo ponieważ .. - mamooo .. nie jestem już dzieckiem ! - tak ? a u mnie w dowodzie jesteś wpisany w rubryczce jako " dziecko " < 3 - mamoooooo , wychodzę ! - z przyjaciółmi ? - nie , z terrorystami ! - jak to ? to nie czekasz na księcia ? - słucham ? ksiąze z bajki zgubił droge więc już dawno wypieprzyłam drugi pantofelek.: D

Czasami nie da sie wszystkiego poukładać Skryte zakątki zbadać, choć coś ci podpowiada Że nie opłaca się na chama na głowie stawać A zarazem poddawać, niech siła z pokoju w tobie wrze. < 3 Cegiełka po cegiełce, pomysłów coraz więcej Czas poluzować lejce by odpoczęły ręce.< 3 Każdy z nas w życiu jakiś kurs obrał, I na pokład swój załogę dobrał, Aura dobra sprzyjała płynącym, Lecz wszystko co dobre kiedyś się kończy.< 3 Co było, nie zniknie, nie przeminie z wiatrem, Zakotwiczyło w sercu, stało się teatrem, Teatrem wspomnień, których nie da się zapomnieć, < 3 Już sam nie wiem jak to ma być, Bez was nie mogę, a z wami nie umiem żyć,< 3 Nie potrzebne Ci używki, by być szybki jak gepard, Twardy jak metal, spójrz w moje oczy, Nikt nie przypuszczał, że to się tak potoczy, < 3 Chciałbyś nie raz cofnąć się wstecz, By cały kwas poszedł stąd precz, W życiu byś zmienił nie jedno, czy aby na pewno? < 3 - poproszę bilet. - normalny ? - nie. popierdolony ! - idę szukac ideału. - a ja wody w proszku , idziemy razem ? - co się stało , że napisałeś ? - przypomniałem sobie , że cię kocham ! < 3 - palisz ? - nie. pilnuję żeby nie zgasło !

 

Zbierasz opakowania po jogurtach? - Nie. - No widzisz jak dużo nas łączy - przykro mi nie możemy być już razem .. poznałem inną kocham ją naprawdę , ale możemy być przyjaciółmi . - o jakiś ty łaskawy kurwa . - Boże, jak ja go kocham. - Przecież Ty go nawet na oczy nie widziałaś. - A Ty kurwa Biebera widziałaś? - Myślę , że mógłbym cię uszczęśliwić . - A co , wychodzisz ? - A Ty nadal jesteś singlem . ? - Nie kurwa , albumem muzycznym .. < 33 Once the soul, once the heart<3/ raz dusza , raz to serce . < 3 i gdy przyjdzie zima to nie przejmuj się nic szybko wrócisz do tych chwil, obalając ten bit< 3

czasem się nie da spać, wspominam góry, morze zapie.dalając nad staw < 3 Niech cię to nie peszy , tutaj każdy chce byc lepszy , W pogoni za hajsem ludziom w głowach coś się pieprzy . < 3 - dałam mojemu koledze 2 zł , żeby poszedł na dziwki , nie było go u ciebie ? Rób hajs, rób hajs, rób hajs stale, rób hajs dalej i nie oszalej, rób hajs, rób hajs i nie pie*dol, niech nie będzie Ci k*rwa wszystko jedno < 3

i co.?mam teraz płakać, bo znowu coś się spieprzyło.?musiałabym przepłakać całe życie,kochanie.a prawdziwych powodów do płaczu niewiele.i płakać za Tobą też nie warto. niszczył mnie tak,jak robiłaby to anoreksja.przez niego nie mogłam jeść.cały czas miałam ściśnięty żołądek na myśl o jego dotyku.<3

Słucham naszej ulubionej piosenki , i wracają wszystkie wspomnienia .. Wącham Twój ulubiony perfum .. i już nie wiem co ze sobą zrobić .. Czy nie mógłbyś wrócić choć na chwilę ? Zabrać wszystkie wspólne wspomnienia , i dopiero wtedy spierdalać .?; / Już niedługo wakacje . <3 Będe jeździć nad wodę , opalać się , pić , jarać , może wtedy zapomnę. Pamiętam jak pierwszy raz spojrzałeś mi w oczy , Jak pierwszy raz powiedziałeś do mnie 'Myszko' Pamiętam nasz pierwszy wspólny spacer , Pierwszy pocałunek , pierwszą noc .. Pamiętam gdy po raz pierwszy powiedziałeś mi że to koniec .. Wiem .. Jestem bezczelna , arogancka , chamska , chytra , chciwa , zimna i wgl , Ale to tylko przez to luźne podejście mojej mamy do wychowywania dzieci; D A jutro wstanę wcześnie , pomaluje się , wyprostuje włosy , ubiore się w najlepsze ciuchy , i pojadę na podryw , żeby o Tobie zapomnieć.! Ot co .; ) Wiecie co , stwierdzam , że aktualnie mam wyjebane na wszystkie miłosne błahostki .; ) Kiedyś by oddała za niego życie , Dziś odda życie , za to , że przez niego cierpii .. ___________

Chyba nie wszystkie są bardzo długie.. ;p ale to dobrze ;* 

papa x33

Ps. chciałam polecić suuper blooga ! <33 wpadajcie na niego.. komentujcie notki.. itd. ;D zależy mi na tym.. ^^ oto link : 

  • http://zwariowane-zycie.blogerki.pl/

photo
`: Pamiętam jak pierwszy raz spojrzałeś mi w oczy , Jak pierwszy raz powiedziałeś do mnie 'Myszko' Pamiętam nasz pierwszy wspólny spacer , Pierwszy pocałunek , pierwszą noc .. Zdjęcie pochodzi z notki opiys gg - ` długie , życiowe.. o wszystkim i o niczym.. x3`


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy