lipiec9

opisy gg - diss na kogoś ;D

dodano: 9 lipca 2011 przez Aqaaa


Siema ;D Dzisiaj temat opisów to : ` diss na kogoś ;D ` . Wpdałam na ten pomysł jak mnie koleżanka wkurzyła ;p Jak ktoś nie wie co to diss (bo pewnie tacy są ) to wyjaśnienie : 

  • Diss – rozwinięcie pochodzi z języka angielskiego, ze słowa disrespect, czyli obraza. Jest to atak słowny kierowany w konkretną postać/artystę[1]. Z dissem najczęściej można się spotkać podczas potyczek freestyle'owych. Diss polega na wytknięciu negatywnych cech przeciwnika, naśladowaniu jego stylu lub na przekształcaniu fragmentów jego twórczości w sposób obnażający ich słabości.

                                                         www.wikipedia.org/wiki/Diss

_________________________________________________

 

Myślisz, że jesteś fajną dz*wką i się szczerzysz ? Stań z prawdą naprzeciwko tylko ty w to wierzysz!

 

' To nie dlatego gościu, że jesteś brzydki ale miałam dość faceta w wydaniu męskiej d*iwki '

 

Jesteś niedojrzały w środku no i ta klata, owłosiona pa*a wcale nie czyni z Ciebie faceta!

 

Bo jesteś męską dzi*ką i nic na to nie poradzisz, to sie nie zmieni nawet gdy jej ch*ja wsadzisz.

 

"po prostu narzucił się temat geja, oto Muflon siostre Andrzeja"

 

"Ubierasz się jak Snoop dog ale masz twarz jak buldog"

 

"mówiłeś coś o ciuchci sprawdź synu, ja widziałem ciuchcie Ty i k*rwa 40 murzynów"

 

 

Teraz ja zeszmacę Ci serce. Ciągnij się frajerze, nie dam zranić się więcej...!

 

Jesteś już zerem!!! Frajer zawsze zostanie frajerem!!!!!

 

` Krótki morał tej historii, ze szmaty nie zrobisz damy...

 

` Ch*j Ci w Twarz na zachętę, nie dotknął bym Cię nawet zardzewiałym pętem...

 

` Czy jest mi przykro? Troszeczkę, w końcu to mała zmiana, zamiast kocham, Je* się...

 

Dla wszystkich rur, dziur arystokratycznych pretensjach .

 

Głupi jak but, s*xu wulkan. Masz szczęścia głód, pusta s*ka !

Nie zmordowana, skrobana dama !

Mylisz krok, uważaj co się wydarzy ! Uśmiechasz siś niewłaściwą stroną twarzy .

 

Co się stało wczoraj, dziś się nie odstanie. Spierdoliłeś sprawę, skończ kurewskie gadanie!

 

Nie ma tego złego co wyjdzie Ci na dobre . Następny dzień, to Twój pi*rdolony problem!

Hmm, co za bajer umiem wciskać wciąż ! Co za frajer, skąd się biorą te numery, skąd!

 

`Te wąskie spodnie . Ja mam krok nisko . i powiedz mi kto jest dz*kąą

 

`sprzedałaś się s*mato , będziesz je*ana do końca życia . i co Ty na to ?; ]

 

`mówisz , że jestem dz*wką , bo na Ciebie nie patrzę ?

 

`Może widzisz we mnie zwykła dzi*kę, tak naprawdę jestem niezwykła

 

`Taka s*ka trzeba sie urodzic..

 

`Zweryfikuj mnie.. Moze sypiasz z bla*hara..

 

`im bardziej skaczesz tym jeszcze bardziej upadasz .

 

co tu się dziwić, istny b*rdel na kółkach..

 

___________________

Na dziś tylee <3 Dla wytłumaczenia : 

  • `Cenzura (to  * ) jest na moim bloogu , ponieważ nie każdemu podoba sie że są tu wulgaryzmy i miałam kilka e-mail' i o tym.. :D Chyba i tak każdy rozumie jakie słowa są pod tym ^^ 

papa x33


photo
`: mam ochotę uciąć Ci głowę, odpiłować ją moim pilniczkiem do paznokci. ` x33 Zdjęcie pochodzi z notki opisy gg - diss na kogoś ;D


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Wasze komentarze

zgłoś
Aqaaa 9 lipca 2011 Aqaaa napisała:

Dzisiaj mi się udało ^^ notka jest normalnie xD


zgłoś
juhuu 10 lipca 2011 juhuu napisała:

Przepraszam, ale chyba kazdy wie co oznaczają '*', i wie po co to jest.


zgłoś
Aqaaa 10 lipca 2011 Aqaaa napisała:

nie o to mi chodziło ;D bo niektórzy się mnie pytają czemu ją wstawiam.. po to jest to wyjaśnienie ^^


zgłoś
juhuu 11 lipca 2011 juhuu napisała:

No cóż. Jak tam uważasz. ;>