lipiec20

opisy gg - ciekawe ^^ xD (tzn. różne^^ ) zobaczcie ;p

dodano: 20 lipca 2011 przez Aqaaa


Siemka :D Dzisiaj będą opisy na gg ` ciekawe ;D `. Sama nie wiem o co mi chodzi xP W każdym razie poczytajcie ^^ Chciałam dodać notkę wcześniej ale była burza xD Właściwie to teraz też jest ale już nie ma takich atrakcji na niebie jak wcześniej ;] ( o błyskawice mi chodzi xD) MIłego czytania ^^ ________________________

 

` kiedyś powiem Ci naprawdę co było, jest , a powinno być między nami .. `

 

był na wyciagnięcie reki, a mimo to niedostepny .

 

. patrzysz na mnie takim wzrokiem, że bezczelnie proszę o jeszcze !; *

 

W świecie idealnym możnaby piep.rzyć się z ludźmi nie oddając im kawałka serca.

 

Z papierosem w ręku przeszłam odważnie obok niego. Wiedziałam że tak bardzo nienawidził kiedy paliłam... <3 .

 

poziom endorfin wysoko ponad przeciętną . `

 

usłysz mój krzyk gdy milczę ,zobacz moje łzy gdy się śmieję.. .

 

Patrzysz na mnie ! Widzisz ja bolii ! Jak wszystko po kolei się [CENZURA] !;/ //////

 

` wydawała się twarda, zadziorna i silna. a w środku tak krucha i niewinna .

 

` trzeba coś stracic by coś docenić, żeby odzyskać trzeba sie zmieniać.; .

 

ro*pierdalasz mnie na cząstki elementarne.; x .

 

teraz wiem , zę to wszystko było [CENZURA] warte. .

 

kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać. :* .

 

bo ona zawsze bedzie coś do niego czuć i jeszcze ta piepszona słabość :| `

 

uczucia pisane szminką na lustrze .

 

` odrobina miłości w inicjałach wyrytych na zielonej ławce.. `

 

że to co było między nami wciąż jest, wciąż jest ważne ii .. `

 

` Świat kręci się dalej, chociaż Ty odchodzisz.

 

` więc zamilcz, bo nie wiesz co to szacunek ! to miłość i wsparcie .. rozumiesz ` ? .

 

i patrzę jak odchodzisz..; | .

 

biegnąc za marzeniami, zgubic się we własnej bajce .

 

są w życiu kobiety takie momenty , że nie cieszy jej nawet kolejna para butów .

 

-Chcesz gumę.? -Chce. -Dobra, tylko nie mów, że dostałeś ode mnie. / sama prawda xd

 

Łóżko, słuchawki i żyje się lepiej 

 

lubie Ciebie bardzo przez wszystkie dni w roku więc w dzień walentynek daj mi święty spokój.

 

Niektóre rzeczy robię tak automatycznie, że nie pamiętam czy je robiłam. :D

 

Jeśli chłopak zatrzymuje gre tylko po to aby Ci odpisać... ożeń się z nim! :D

 

Pierwszy upadek telefonu boli najbardziej, potem to już tylko rutyna. xd

 

Lubię, kiedy siadając na parapecie słońce wcina mi się w źrenice z takim impetem, że nie jestem w stanie o niczym innym myśleć.

 

Gdy mam już wysiąść ze samochodu , zawsze puszczają w radiu piosenkę która mi sie podoba.

 

"Idę spać" - czyli idę w stronę łóżka, ale po drodze zobaczę co jest w telewizji, sprawdzę smsy, połączenia, nastawię budzik, a następnie poleżę w łóżku godzinę lub dwie. <3

 

UWAGA! UWAGA! Komunikat z ostatniej chwili :W nocy będzie ciemno:-)))

 

To nie jest prawdziwy opis to tylko podróbka ;)

 

Trzeba byc twardym jak żelki z Biedronki

 

Kocham moje buty, tylko one chcą ze mną chodzić

 

Kocham deszcz, tylko on na mnie leci

 

Chmury z bitej śmietany i czekoladowe niebo

 

Królowa swojego losu, księżniczka własnej bajki.

 

====> JeStEm PoD WpŁyWeM SoKu PoMaRaŃcZoWeGo <====

 

‘Mój świat moje kredki’

 

złamałam rękę w kolanie, spadając z dywanu na podłogę

 

`Każdy ma swój świat i swoje kredki, to tak samo jak ja.`

 

Teee. To moja bajka. Moje kredki i kartka. Więc gdzie mi z tym korektorem ?

 

,,Szczęście rękę podaje, a nogę podstawia". ,

 

,Miłość jest ukojeniem duszy, lecz rani serce".

 

,,Życie to hazard-jeśli przegrasz wszystko stracisz". ,

 

,Jakby to było gdyby mnie nie było...".

 

,,Najgorzej jest być nikim dla kogoś kto jest dla ciebie wszystkim...". ,

 

,Każdego los i bije, i głaszcze jego własnymi rękami".

 

,,Jestem kimś kogo się pamięta, ale nie wspomina..." ,

 

,Są słowa, których nigdy nie wypowiem."

 

,,Mam już dość tych chorych wymówek."

 

Co to jest: zielone i ma długie nogi? - Żaba, a z tymi nogami to zmyła

 

- I żyli długo i szczęśli.. Ciii.. To nie Twoja bajka, Księżniczko.

 

- Nie chcę już Księcia z bajki... teraz chcę rumaka

 

Zagubiona we własych myślach, zagubiona w marzeniach,..

 

Księżniczka własnej bajki , z własnymi kredkami na hasło . Bóg najpierw stworzył faceta - pierwsze śliwki robaczywki!

 

Śpię! Nie budzić! W razie wojny przenieść w bezpieczne miejsce

 

Gdy przeczytałem o szkodliwości alkoholu... rzuciłem czytanie

 

Idź do Biedronki połóż głowę na wagę i naciśnij burak..

 

w tych ramionach się skryć i na zawsze z tb być ! :*  

_____________________

Na dziś chyba tyle ;pp Super że udało mi się dodać tą notkę bo myślałam że nie wejdę dzisiaj na kompa z powodu burzy ;) ale się udało ;D

papa x33


photo
`: Zagubiona we własych myślach, zagubiona w marzeniach,..`` Zdjęcie pochodzi z notki opisy gg - ciekawe ^^ xD (tzn. różne^^ ) zobaczcie ;p


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy