paździe.31

opisy gg - o halloween xD

dodano: 31 października 2011 przez Aqaaa


SIema xd Dzisiaj kilka (dosłownie) opisów o halloween ;D Nie mam co dodać. Piszcze na gg jakie chcecie opisy ^^ (mój nr gg : 32261106)

 

________

 

Buuuuuu xD

 

 

 

cukiereczki, albo wpierd... ;D

 

 

Buuu... strach się bać xD    

 

 

Najstraszniejszy Halloween Daj Litrówę Albo Zgiń !  

 

 

  o rany co to za straszydło? o nie to ja hehe

 

 

  JESTEŚ TAKI BRZYDKI ŻE NA HALLOWEEN NIE MUSISZ SIĘ PRZEBIERAĆ ;p

 

 

 

    Czary maryy chokós pokós...magia hallołin niech działa na mje...xD

 

 

 

    Hallowen hallowenem ale gdzie kacperekkkkkkk...i jego wujkowie ehhe

 

 

 

 

Cukierek albo wódka xD 

 

 

 

 

Hokus pokus czary mary jest halloween.. Ide zbierać kase na browary ;D

 

 

 

 

Dawaj cukierka albo masz wpierdol !! ;D

 

 

 

 

- Eee.. Czarownica !  - co ? - po co sie przebrałaś ? przecież i tak wyglądasz jak wiedźma xD 

 

 

 

 

Halloween - święto które obchodząc w polsce dodstaniesz kase na browary xd

 

 

 

-Buuu !! - Aaaa... !!  - ejj.. to znamy już dwie litery alfabetu xD

 

 

 

 

Jak ja nie cierpie halloween..

 

 

 

 

 

` Bo halloween obchodzone w wieku nastolatka ma troche inne znaczenie `

 

 

 

 

Halloween - czas w którym przeciętny nastolatek zbiera kase na cukierki chodząc po domach a potem i tak wyda je na coś innego ;p

 

 

 

 

___________

Bardzo mało opisów ;D Jutro będzie więcej ^^ Dzisiaj są średnio fajne opisy ale chciałam coś dodać ;D 

 

papa x33


photo
`: -Buuu !! - Aaaa... !! - ejj.. to znamy już dwie litery alfabetu ` Zdjęcie pochodzi z notki opisy gg - o halloween xD


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Wasze komentarze

zgłoś
Konto usunięte 1 listopada 2011 Konto usunięte napisała:

"Halloween - czas w którym przeciętny nastolatek zbiera kase na cukierki chodząc po domach a potem i tak wyda je na coś innego ;p"

np . tak jak my na oranżadę pod sklepem xD


zgłoś
Aqaaa 1 listopada 2011 Aqaaa napisała:

oranżada dobra rzecz ;D najlepsza taka zimna wieczorem xD haha ;p


zgłoś
Konto usunięte 1 listopada 2011 Konto usunięte napisała:

Dokładnie ;D Zwijusy xD


zgłoś
Aqaaa 2 listopada 2011 Aqaaa napisała:

zwijusy forever !