Notki w archiwum:

listopad28

napisy z kapsli z tymbarków ;D

dodano: 28 listopada 2011 przez Aqaaa


Hejaa ! ;D Dzisiaj dodaje napisy z kapsli od tymbarka ;D    _________   ciamciaramcia         No to do roboty!         wyjdziesz za mnie? ;)       A może spotkamy się na mieście ?           wyrwałeś mnie ;)       a może randka?         Mam się...



listopad27

opisy gg - neutralne (C.D 18) ;pp

dodano: 27 listopada 2011 przez Aqaaa


Heja , Heja :D Ostatnio coraz żadziej są notki ale staram się by były przynajmiej raz na 2 dni ;p wybaczcie mi że zaniedbuje bloga ;p Brak czasu xd Dzisiaj opisy neutralne.. ^^ _____________   podwórko uczy zasad, policja uczy biegać ..     ciśnienie rozsadza mi głowę i chcę pić i wiem, że nie wiem co robię.     - Pragnę Cię ! - A kto nie ? ;p...



listopad24

opisy gg - neutralne (C.D 17) ;pp

dodano: 24 listopada 2011 przez Aqaaa


Witam ponownie ;D Teraz dzisiejsza obiecana druga notka ;p Z opisami neutralnymi tym razem xd   ________       Ludzie wybierają różne rodzaje śmierci. Jedni się głodzą, inni wieszają. Ja postawiłam na miłość. ...       -Tyle złego się naczytałem na temat alkoholu, że powiedziałem sobie, że trzeba z tym razna zawsze skończyć! -z piciem...



listopad24

opisy gg - naturalne , o miłości itd :D

dodano: 24 listopada 2011 przez Aqaaa


Heja xD dzisiaj notka po kilku dniowej przerwie :D Ostanio zaniedbuje bloga ale mam troche nauki :) Pomysł na tą notkę podsunęła mi pewna osoba która czyta mojego bloga , Pati :))) Dziękuję za pomysł i pozdrawiam ;* __________   ` bo tylko dziecko potrafi wbić patyk w ziemię , nadać mu imię i pokochać .         ` ten złodziej ukradł...



listopad20

śmieszne sms ;D

dodano: 20 listopada 2011 przez Aqaaa


hejka xD Dzisiaj coś całkiem innego na tym blogu :D Śmieszne sms :p Czyli taka całkiem inna notka ^^ hehe xd Pomysł Agi :*    __________   Przyjdź do mnie nago, nago.... na godzinę ósmą Ja będę nagi, nagi.... na gitarze grał Będę Cię uczył ruchu, ruchu.... drogowego Zrobimy sobie, sobie, dzieci...... z klocków LEGO       Właśnie się...



listopad19

opisy gg - cytaty z bajek ;D /Król Julian xD / C.D 1

dodano: 19 listopada 2011 przez Aqaaa


Hejkaa ;D Dzisiaj ciąg dalszy cytatów z króla juliana ;)) Chyba kilka się powtarza xd Przepraszam za to ^^  ___________________________   WYGINAJ CIAŁO ŚMIAŁO!       To wy odpowiadacie za moją nie odpowiedzialność xd       Hańba Ci! i Mała biedna trupia główka         Albowiem Was nie zawiodę,ale powiodę Do...



listopad18

opisy gg - cytaty z bajek ;D /Król JUlian xD /

dodano: 18 listopada 2011 przez Aqaaa


Hejaa xd Dzisiaj kolejna część opisów z bajek :D Tym razem Król Julian ;p Uwielbiam go ;pp Notka  z pomysłu osoby która czyta mojego bloga :) Dziękuję za pomysł i pozdrawiam ;* _________ Jest taki słodki.. I ma grzywę   Albowiem jesteśmy jeno mięsem..       Zamknij się, bo zwariu-ję!     Po długim i dogłębnym procesie tentegowania w...



listopad17

opisy gg - cytaty z bajek ;D / Kubuś Puchatek/

dodano: 17 listopada 2011 przez Aqaaa


Siemka xd Dzisiaj dodam opisy , a dokładniej cytaty z Kubusia Puchatka ;d Niektóre są fajne ;) Przeczytajcie :)) Pomysl by Aga ;* _________   `Kubuś Puchatek :`   Bzyk-Bzyk-Bzyk, Ram-pam-pam Co to znaczy nie wiem sam   Gdyby pszczołami były Niedzwiadki, Nisko na ziemi mialyby chatki...     Prosiaczek wspiął się na paluszkach i szepnął: -...



listopad16

opisy gg - hardcore 21 wieku ;d

dodano: 16 listopada 2011 przez Aqaaa


Heja xd Dzisiaj dziwny temat . Hardcore 21 wieku , czyli o fajkach , piwie , nieszczęśliwej miłości , gdy mamy wyjeb*ne i ogólnie o niegrzecznych "dziewczynkach" OGÓLNIE O ŻYCIU . Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć więc może poprostu przeczytajcie :* _________________ Melanżujmy tak, by następnego dnia mówić - nigdy więcej. ?   Ogólnie was nie...



listopad14

opisy gg - różne + neutralne (C.D 16) ;pp

dodano: 14 listopada 2011 przez Aqaaa


Hejka xd Znowu opisy neutralne ;D Ale dzisiaj pomieszane z różnymi ;)) Przepraszam że ostatnio zaniedbuje bloga no ale szkoła.. :|| A po za tym nie mam pomysłu na notki ;(( Jeżeli coś macie , albo macie jakieś własne fajne opisy którymi checie się podzielić to piszcie na gg : 322611 a chętnie wstawię :))  ___________   Całym sercem. Nad życie. Do...



listopad11

opisy gg - neutralne ;p (C.D 15)

dodano: 11 listopada 2011 przez Aqaaa


Hejka xd Dzisiaj opisy neutralne ;p Chciałam znaleść coś o 11 listopada ale no nie wyszło xD haha ;D    ___________       Czy może istnieć na Ziemi tak szalona, jedyna i prawdziwa milość, jaką ma ćpun do narkotyku?       Jeśli coś mnie wkurwia to GENERALNIE KURWA WIDAĆ TO PO MNIE.         `to jest przecież nie...



listopad9

opisy gg - ` o obojętności.. ` ;x

dodano: 9 listopada 2011 przez Aqaaa


Elo ;p Dzisiaj wstawiam opisy o obojętności, o tym że mamy w*jebane itd ;D   __________   Gdzie umiarkowanie jest błędem, tam obojętność jest zbrodnią.   Wątpić i wierzyć, Piłacie, to jedno i to samo. Tylko obojętność jest ateistyczna.     "Szpilki, bo sexowne. Nike, bo wygodne. Słowa, bo wieloznaczne. Czyny, bo znaczące. Miłość, bo...



listopad8

opisy gg - neutralne ;p (C.D 14)

dodano: 8 listopada 2011 przez Aqaaa


Hej ;p Dzisiaj mam dla Was znowu opisy neutralne (C.D 14 xD ) Mam nadzieję że jeszcze się Wam nie znudziły xd Jutro postram się o coś innego ^^ Jeśli macie jakieś pomysły na temat opisów to piszcie na moje gg : 32261106 ;) pzdr ;* ________     "Może jutro zniknę, lecz w tej sekundzie oddycham. O jutrze nie myślę, bo jeszcze przede mną dzisiaj."  ...



listopad6

opisy gg - neutralne ;p (C.D 13)

dodano: 6 listopada 2011 przez Aqaaa


Elo ;d Dzisiaj opisy neutralne ^^ Wreszcie udało mi się dodać coś nie w nocy ;D Miłego wieczoru życzę ^^  _____________   'Czy kierujesz się sercem czy rozumem jebnij się w głowę zanim powiesz komuś że nie możesz bez niego żyć.'       Według mojej mamy znam tylko 3 słowa. 'zara!', 'moment!' i 'później' . xdd .         - więc...



listopad5

opisy gg - o życiu ;d

dodano: 5 listopada 2011 przez Aqaaa


Hej xdd Dzisiaj opisy o życiu tak jak pisałam wczoraj ;D Specjalnie dla Agi ;*  ___________   Życie jest jak płomień lampy: gdy zabraknie oliwy - tssss i zgaśnie na zawsze     Życie jest jak partia pokera - zawsze ktoś wyciągnie asa z rękawa     Życie to poker, a poker to wygrana albo dramat     Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć...



listopad4

opisy gg - o sobie / o życiu / o uczuciach ;D

dodano: 4 listopada 2011 przez Aqaaa


Hej xd Dzisiaj pomieszłam kilka tematów bo nie wiedziałam co dodać :) Jutro postaram się dodać coś o życiu xd W poprzedniej notce opisy się powtarzały za co przepraszam :D __________________   a przynajmniej mam pasję, patrzę na swe życie własne. Nie oceniam kogo nie znam, tobie tez nie radze, jasne?!         Zapomniałam, że ludzi ocenia się...



listopad3

opisy gg - ` różne ;D ` miX ;p

dodano: 3 listopada 2011 przez Aqaaa


Elo ;p Dzisiaj opisy różne :D Mixx tego co znalazłam dzisiaj ;D Myślę że coś Wam się spodoba ;*   ________   "Mała, zastanów się, To bilet w jedną stronę, sama nie wiesz już gdzie Spróbuj tu jeszcze raz Niewiele jest tych rzeczy, których nie zmienia czas" Istnieje jakaś granica, za którą przestaje się być sobą... Uwielbiam kiedy tak na...



listopad2

opisy gg - optymistyczne ;D (C.D3)

dodano: 2 listopada 2011 przez Aqaaa


Witam xd Dzisiaj notka z opisami optymistycznymi na życzenie pewnej osoby (pozdro dla niej ;* )    ____________________   W sercu każdego człowieka kryje się piękny witraż,który aby zachwycać potrzebuje słońca!   Stworzyć tęczę, namalować słońce, rozwinąć skrzydła i otworzyć bramy raju.     Wzbijając się w niebo na skrzydłach marzeń...