listopad24

opisy gg - neutralne (C.D 17) ;pp

dodano: 24 listopada 2011 przez Aqaaa


Witam ponownie ;D Teraz dzisiejsza obiecana druga notka ;p Z opisami neutralnymi tym razem xd

 

________

 

 

 

Ludzie wybierają różne rodzaje śmierci. Jedni się głodzą, inni wieszają. Ja postawiłam na miłość. ...

 

 

 

-Tyle złego się naczytałem na temat alkoholu, że powiedziałem sobie, że trzeba z tym razna zawsze skończyć! -z piciem ? -nie, z czytaniem.

 

 

 

Bo w dupie byłeś i gówno widziałeś.

 

 

 

bez bólu, bez poświęcenia nie osiągnęlibyśmy nic.  

 

 

 

najważniejsza cecha u chłopaka : - szacunek do dziewczyny !  

 

 

 

W którymś momencie zgubiłam siebie, a uśmiech zaczął mi przeszkadzać.  

 

 

 

chodzą plotki, że zajebiście mocno kocham.

 

 

 

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników, to osoby z zaburzeniami własnej osobowości. xd

 

 

 

 jeżeli nadajemy sobie miano przyjaciół, osób którym ufamy to powinno to do czegoś zobowiązywać, ale dobra, pierdole.  

 

 

 

Najlepsze osoby poznaje się przypadkowo ;*

 

 

 

- Dżizas , ty jesteś pijana !! - Nie pijana . Nie ! - To czemu tak krzywo chodzisz ?? - Bo mam szpilki ? Heloł ? - Ale ty masz trampki... - Ćśś . tylko ty o tym wiesz . xdd  

 

 

 

Mój cyrk w głowie ma najwyższy standard.  

 

 

 

nie ubieraj tego rozciągniętego dresu - ubierz tą nową śliczną sukienkę , nie zkaładaj adidasów - ubierz te czarne , seksowne szpilki , nie maluj ust błyszczykiem - potraktuj je kurewską czerwienią , nie pozwól na zaszklone oczy - pomaluj je najlepszym tuszem jakim masz , nie płacz - uśmiechaj się . Pokaż mu jak cholernie silna jesteś .  

 

 

 

Szczęście okazało się dziwką, a ja klientem bez portfela.  

 

 

 

 naprawdę nie chcę się narzucać , ale będę walczyć , bo jesteś całym moim światem .

 

 

 

Są miejsca, rzeczy, gesty, słowa, ludzie, daty, które znaczą coś więcej.  

 

 

 

nbyuvcfemmbih - tym właśnie jest dla mnie matma .  

 

 

 

chciałbym patrzeć i rozumieć, słuchać i słyszeć prawdę'

 

 

 

Ejj , weź to chłopak zrozum . To nie tak , że nie chcę pierwsza napisać , ale ja po prostu nie chcę się narzucać . Więc Tyy musisz pisać pierwszy , bo ja tylko na to czekam .

 

 

 

Lubię piłkę nożną. Lubię sportowe spodenki. Lubię dresowe baggy. Lubię duże koszulki. Lubię włosy spinać w kucyk. Lubię słuchać rapu. Lubię szperać przy samochodzie z tatą. Lubię moje najki. Mój make-up to tusz do rzęs i błyszczyk. Lubię przebywać z chłopakami. Lubię motory.. Nie lubię spódniczek. Nie lubię szpilek. Nie lubię mocnego makijażu. Nie lubię obgadywać chłopaków tak jak to robią moje koleżanki. Nie lubię tipsów. Nie słucham sweetaśnego Justina Bibera czy Seleny Gomez. Nie jaram się nowymi ubraniami.... Hmmm. czasem zastanawiam się czy nie powinnam być chłopakiem ;D

 

 

 

 

docenisz, że miałeś wszystko, gdy nie będziesz miał już nic.

 

 

 

 

Nie chowaj się. Są ludzie, którzy cię potrzebują.  

 

 

Nie chowaj się. Są ludzie, którzy cię potrzebują.

 

 

 I wiesz co ? dziś po raz pierwszy zwątpiłam w Twój powrót , dziś właśnie doszło do mnie że już nigdy nie wrócisz . Że to już koniec . Że masz jakąś inną sympatię . Że już mnie nie pamiętasz .. Minęło tyle miesięcy a ja wciąż czekałam , myślałam że to tak chwilowo . Niestety myliłam się .. Myślałam nad popełnieniem samobójstwa , i doszłam do wniosku że to najlepszy sposób by być z Tobą na zawsze ...

 

 

________________

Też krótka notka ^^ Ale zawsze to dwa tematy xd

 

papa x33


photo
`: Ejj , weź to chłopak zrozum . To nie tak , że nie chcę pierwsza napisać , ale ja po prostu nie chcę się narzucać . Więc Tyy musisz pisać pierwszy , bo ja tylko na to czekam .` Zdjęcie pochodzi z notki opisy gg - neutralne (C.D 17) ;pp


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy