Notki w archiwum:

grudzień30

opisy gg - sylwester

dodano: 30 grudnia 2011 przez Aqaaa


Siema , Siema ;p Mam troche czasu więc dodam notkę.. Dodam dzisiaj opisy o sylwestrze ;] ahh.. już jutro ! ;) Miłego sylwestra ! ^^  __________________   "10,9,8,7,6,5,4,3,2,1....i.... ups popsuł mi się pilot od telewizora :/"           Fajerwerki,śnieg,muzyka juz szampana kazdy łyka :)           Stary rok sie...



grudzień28

opisy gg - neutralne (C.D 23) ;p

dodano: 28 grudnia 2011 przez Aqaaa


Witam znowu dzisiaj ;D Opisy neutralne ;  ______________   Nie są możliwe już happy endy. Wszystko jest jasne, pierdol to biegnij.       Mam twarz pełną skruchy, bo nie tak chciałam tu żyć.       Płyń pod prąd, bo z prądem płyną tylko śmieci.     Sram na wszystkich, którzy mówią, że hip-hop to kpina.    ...



grudzień28

mała zmiana - informacja ;D

dodano: 28 grudnia 2011 przez Aqaaa


Hejka ^^  Ostatnio dodaję mnie notek. Chciałam Wam powiedzieć, że normalnie (tak jak wcześniej) notki będę dodawać dopiero po nowym roku :) Nie wiem jak to teraz będzie za co Was przepraszam. Poprostu ostatnio nie mam czasu i mimo tego, że chwilowo jest przerwa i nie chodzimy do szkoły to mam tyle zajęć że nie ma kiedy wejść na własnego bloga ;p Po nowym...



grudzień24

opisy gg - wierszyki na Boże Narodzenie ;D i życzenia ;)

dodano: 24 grudnia 2011 przez Aqaaa


Hejka . Witam was  w Wigilię :) Dzisiaj wstawię jeszcze kilka wierszyków , za powtórki przepraszam.. :D I życzenia odemnie :  Życzę Wam wesołych świąt, pełnych radości. Dużo szczęścia , pomyślności oraz wielu sukcesów.  A teraz wierszyki :  ___________________________________     Ile Tusk napsuł krwi, tyle Tobie miłych chwil. Oby PO...



grudzień22

opisy gg - wierszyki na Boże Narodzenie ;D - śmieszne ;p

dodano: 22 grudnia 2011 przez Aqaaa


Siemka , Siemka ;p Dzisiaj wreszcie wstawiam wierszyki na Boże Narodzenie ;] Dzisiaj śmieszne a jutro takie bardziej poważne ;] Może Wam się spodobają ^^  ______________         Śniegu po nerki, wesołej pasterki, prezentów moc, sexu co noc, pysznego bigosu, gwiazdki z kosmosu i udanego wyskoku da 2010 roku życzy     Merry Christmas, Chrystmas Merry....




Elo ;p Dzisiaj miały być wierszyki świąteczne, ale ktoś (nie znam imienia) napisał do mnie że chce takie jak w temacie ;] wierszyki jutro :p ____________       " Bo gdy zależy ci na kimś, starasz się, niezależnie od tego, co was dzieli. Najważniejsze jest to, co was łączy...''           `a jednak muszę godzić się nieustannie z...



grudzień18

opisy gg - neutralne (C.D 22) ;p

dodano: 18 grudnia 2011 przez Aqaaa


Witam znowu ^^ Dodaję kolejne opisy z serii ' neutralne ' ;D A , że już nie długo święta (za 5 dni Wigilia ) może jutro , lub pojutrze dodam wierszyki na Boże Narodzenie :) Takie z życzeniami i śmieszne ;]] Minął już prawie rok od pierwszej notki na tym blogu :p Pierwsza notka została dodana 23 stycznia o godz. 16:00 :) Cieszę się , że tyle osób...



grudzień18

opisy gg - by Monika ^^

dodano: 18 grudnia 2011 przez Aqaaa


Siemka ^^ Dzisiaj dodam opisy , które miały być dodane wczoraj ale nie miałam czasu i internetu xD przepraszam ^^ Te opisy wysłała mi Monika ;p Za co jej dziękuję ;*    ____________       Dążyć do spełnienia marzeń i...spełniać sny.         Z pamięci nie wykreślę Cię o nie,bo nadal Kocham Cie.      ...



grudzień16

opisy gg - neutralne (C.D 21) ;P

dodano: 16 grudnia 2011 przez Aqaaa


Witam wszystkich <3 Powracam w weekend ;D Ostatnio coraz mniej notek , bo coraz mniej czasu . Gdyby ktoś chciał dokładniej wiedzieć kiedy będzie notka jak nie ma długo niech pisze na : 32261106 ;d A wracając do dzisiaj.. Dodaję opisy neutralne a jutro coś wymyśle ;]   _________  - mamo? - co? - kocham cię, wiesz? - ja ciebie też. - dobra bez takich.. buty fajne...



grudzień13

opisy gg - cytaty /Grubson/ ;)

dodano: 13 grudnia 2011 przez Aqaaa


Hejaa ;] Dzisiaj wstawiam cytaty z piosenek Grubsona ^^ Tak jak obiecałam.. ;p Za błędy przpraszam ;]] Nie wiem czy wszystkie cytaty są dobre itd. bo żadko słucham Grubsona ;p   __________   `..gdzieś na szczycie góry, wszyscy razem spotkamy się..`         "rodzimy się by życ , żyjemy by umierać"         "Nie...



grudzień12

opisy gg - cyaty /PEZET/

dodano: 12 grudnia 2011 przez Aqaaa


Siemaa :p Dzisiaj wstawiam cytaty z kawałków Pezeta <3 Na prośbę osoby, która pisała do mnie wczoraj na gg ;) Chciałam przeprosić że nie wstawiłam tego wczoraj ale miałam problemy z internetem ;/ Jutro dodam cytaty z Grubsona ;]   __________   ` Marzyć i myśleć, choć życia niepokolorował Disney > Ukryty w mieście krzyk [ PEZET ]   ` Nie ma Cię...



grudzień10

opisy gg - miłosne

dodano: 10 grudnia 2011 przez Aqaaa


Witam ;p Dzisiaj opisy miłosne na życzenie Agi <3 Dawno nie było nic o miłości samej ;] Szczęścia życzę wszystkim zakochanym ;*  __________   jeśli ciągle jesteś zazdrosna, to kochasz.     przy tobie wierzę w miłość. ♥       zbieram na psychiatrę . ♥         ja się pytam gdzie to uczucie pomiędzy...



grudzień8

opisy gg - neutralne (C.D 20 ) ;p

dodano: 8 grudnia 2011 przez Aqaaa


Siema :D Kolejna notka - znowu opisy neutralne ;d Wiąże sie to z brakiem pomysłów na notki i brakiem czasu :| No ale mam nadzieję że do jutra wymyślę coś ciekawszego ; ]] Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł na notkę lub chce jakieś opisy niech pisze - mój nr gg : 32261106. __________       - nr. 11 do odpowiedzi ! - o widzę , że coś się pani żart ostatnio...



grudzień6

opisy gg - neutralne (C.D 19) ;p

dodano: 6 grudnia 2011 przez Aqaaa


Heja , Heja ;p Dzisiaj po krótkiej przerwie dodaję opisy neutralne ;D    __________       Przyjaźń? - Tak jak miłość - To jedna dusza w dwóch ciałach . ♥         Oceny nie świadczą o poziomie inteligencji tylko o ilości czasu zmarnowanego na naukę. :D       Coraz częściej zdaje sobie sprawe, że jestem naprawde...



grudzień2

opisy gg - cytaty : " Piraci z karaibów " ;D

dodano: 2 grudnia 2011 przez Aqaaa


Heej xd Dzisiaj znowu notka wcześniej ;p Dodaję dzisiaj notkę z cytatami z filmu "piraci z karaibów" .. ^^ Według pomysłu Patki miały być cytaty Jacka Sparrowa no ale będzie ogólnie :)  ____________       "Wyglądasz znajomo. Już ci kiedys groziłem?"         "Nie dziurawcie mi statku!"    ...



grudzień1

opisy gg - smutne / dające do myślenia.. ^^

dodano: 1 grudnia 2011 przez Aqaaa


Siemka ;p Notka wcześniej dzisiaj ponieważ jestem w domu a nie w szkole ;] Dodaję opisy smutne., takie dające do myślenia. Wyrażające uczucia itd . ^^ Ostatnio zaniedbuję bloga ale musicie mi to wybaczyć bo zbliża się półrocze i trzeba poprawić oceny w szkole ;D Nie jest źle ale zawsze może być lepiej ;p   Chciałam przeprosić Patkę , która do mnie pisała z...