grudzień30

opisy gg - sylwester

dodano: 30 grudnia 2011 przez Aqaaa


Siema , Siema ;p Mam troche czasu więc dodam notkę.. Dodam dzisiaj opisy o sylwestrze ;] ahh.. już jutro ! ;) Miłego sylwestra ! ^^ 

__________________

 

"10,9,8,7,6,5,4,3,2,1....i.... ups popsuł mi się pilot od telewizora :/"  

 

 

 

 

Fajerwerki,śnieg,muzyka juz szampana kazdy łyka :)  

 

 

 

 

Stary rok sie w nowy zmienia, przeto szczęścia śle życzenia :*  

 

 

 

 

"stary rok był chujowy niechaj lepszy bedzie nowy"; p  

 

 

 

 

jakas impreza.. mnostwo kieliszkow.. ominal mnie nowy rok?  

 

 

 

 

Zycze Ci zabawy do bialego rana, najlepszych piosenek, pysznego szampana! Choc nie jestem z Toba w noworoczna noc, pamietaj tez o mnie przez nastepny rok.

 

 

 

 

 

plany na sylwka : porzadnie sie wyspac; ]  

 

 

 

 

Stary rok się w nowy zmienia.. a ja opijam go by był lepszy. ; ]  

 

 

 

 

S.L.B.P.N.S.-STOWARZYSZENIE LUDZI BEZ PLANÓW NA SYLWESTRA  

 

 

 

 

pijacki wskok w nowy rok :D

 

 

 

o° °o o° __o°__ |HappY| | New | Year/ __/ __||__  

 

 

 

 

Dziś romantyczny wieczór we dwoje... :) Tylko ja i mój telewizor; (

 

 

 

 

z sensem, z sensem... Szkoda, że rok później; )

 

 

 

 

 

"sylwestrem z polsatem też jest zajebisty :D:D"

 

 

 

S%Y%L%W%E%S%T%E%R

 

 

 

 

 

*´¨) ¸.·´ S y l w e s t e r 2oo8 ¸.·*´¨) * * (¸.·´ (¸.·*¨)  

 

 

 

 

 

3,2,1...; DD!. Puuuufff.! Pijeemy.!; ]]]...oooojj...będzie się dziaaaałoooo.....ahaaaaaa..;D; D !; D;D ooo taaaaak.; D; D; D"  

 

 

 

 

 

* Życzę wielkiego huku, i żeby chałupa poszła z dymem...  

 

 

 

 

 

* ŻYCZYMY PIĘKNEGO, NOWEGO I PIJANEGO ROKU.....;D; D  

 

 

 

 

* Tej nocy nie wolno zapomnieć do końca życia :D:D  

 

 

 

 

* Dajcie mi whisky stawiam dla wszystkich..;D

 

 

 

 

 

* A Sylwestra z Nowym Roczkiem powitaj chwiejnym kroczkiem.; D  

 

 

 

 

 

* Gdy Nowy Rok się zaczyna, powitaj go butelką wina !!!!!!!

 

 

 

 

* Zimnego szampana i Sylwka do rana !!!; D  

 

 

 

 

 

* Fajerwerki, śnieg, muzyka, już szampana każdy łyka !; D  

 

 

 

 

 

* Byście Państwo zdrowi byli, zamiast wody winko pili, na ten Nowy Rok!

 

 

 

 

*A po sylwestrowym balu dużo imprez, sexu, szmalu !

 

______________

Jutro nie będzie notki ^^ ale w nowy rok.. możliwe xD 

papa x33  


photo
`: Dziś romantyczny wieczór we dwoje... :) Tylko ja i mój telewizor; ( ` Zdjęcie pochodzi z notki opisy gg - sylwester


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy