styczeń17

opisy gg - neutralne (C.D 25 ;P)

dodano: 17 stycznia 2012 przez Aqaaa


Cześć :D Jest to 200 notka na moim blogu ;pp Dodaję opisy neutralne bo dawno ich nie było ;)) Dzięki że wchodzicie na tego bloga , pozdrawiam ;* 

 

_____________

 

SMS-y które wysyłam pod wpływem są tak zajebiste, że potem głupio mi się spotykać z ludźmi, którzy je dostali.

 

Niczego nie da się naprawić, wyjaśnić, wymienić.  

 

 

w tamtym pokoju, na stole, leżą nasze niedokończone sprawy.  

 

 

- mamo, idę na wódkę. - jak śmiesz mówić tak do matki? mogłabyś chociaż skłamać. - dobra: mamo, idę na mleko.  

 

 

Mój przyszły zawód ? tester folii bąbelkowej

 

 

szlachta wstaje 2 godz. przed kolejną imprezą :D  

 

 

Lubię takie dni, kiedy jedynym kłopotem jest wstanie z łózka po to, by zaparzyć kolejną herbatę.

 

 

Każda kobieta wszystko idealizuje, przymykamy oczy, wybaczamy, miłosierne samarytanki kurwa.  

 

 

 

Co myślą? Nigdy nie odgadnę. Kto pierwszy kopnie jak upadnę? Kto pierwszy dorwie sprawcę? Kolejny dzień na ławce w słuchawce ziomek. Nic nie obchodzi mnie co kto myśli, gdzie co powie  

 

 

 

Pierdolę wszystko. Jestem bezczelną, pyskatą, nieogarniętą gówniarą. Dziękuję, miło mi.

 

 

 

 

-Kocham Cię. - Ale... - Nie, nic nie piłem.

 

 

Czasem mam wrażenie, że o czymś doskonale wiem, ale mimo to nie potrafię uwierzyć.  

 

 

 

Znasz toczucie gdy po zadzwonieniu budzika zamykasz oczy na 3sekundy a mija 40minut?  

 

 

 

Podaj dłoń, pójdźmy w tamto miejsce, gdzie mocniej bije serce.  

 

 

 

Nie zamierzam się szarpać z przeznaczeniem. Jeżeli ma mnie ochotę zniszczyć, zrobi to. Nie mam żadnego wpływu, na przyszłość.

 

 

Zgubiłeś długopis = brak długopisu. Brak długopisu = brak notatek. Brak notatek = brak nauki. Brak nauki = oblanie. Oblanie = brak dyplomu. Brak dyplomu = brak pracy. Brak pracy = brak pieniędzy. Brak pieniędzy = brak jedzenia. Brak jedzenia = robisz się kościsty. Robisz się kościsty = robisz się brzydki. Brzydki = brak miłości. Brak miłości = brak małżeństwa. Brak małżeństwa = brak dzieci. Brak dzieci = samotność. Samotność = depresja. Depresja = choroba. Choroba = śmierć. LEKCJA : nie zgub długopisu, bo zginiesz.

 

 

 

Chcesz mnie poznać ? Śmiało. Stawiaj flachę i siadaj. Nie pijesz ? To rozkminisz mnie po wersach.  

 

 

 

Powinni już dawno wcisnąć mi do ręki dyplom aktorski. Żaden aktor nie zagra tak dobrze jak ja obojętności wobec ukochanej osoby.  

 

 

 

 

Dawno nie słyszałam słów, które zatrzymałyby bicie mojego serca, uniosły ciężar kącików mych ust i podniosły ku górze. Dawno też nikt nie wzbudził we mnie odruchu kochania.  

 

 

 

Na zawsze rap, do końca życia.  

 

 

 

- posprzątasz za mnie? - Bozia ci rączki dała, to kurwa zapierdalaj!  

 

 

 

Choć raz usłyszeć, że czyjś świat beze mnie nie miałby sensu.  

 

 

 

 

słowa mają ogromną moc ale bez czynów są niczym.

 

 

 

Niektórzy ludzie pojawią się w Twoim życiu , aby dać Ci lekcję , inni po tą lekcję przyjdą do Ciebie.  

 

 

 

Jak głupi dążymy do doskonałości a przecież i tak nigdy nie zdołamy być doskonali.  

 

 

 

Cholerny upór, by pragnienia prawdą się stały.  

 

 

 

We wszystkim musimy zauważać dobre strony, a wtedy łatwiej będzie nam pogodzić się z tym co nas spotkało  

 

 

Nie jestem agresywna, czasami tylko kogoś pierdolnę, drę mordę i rzucam przedmiotami.'  

 

 

 

puder , stringi , twarz spalona . tak rozpoznasz pokemona .  

 

 

 

Gdyby amfetamina miała właściwości umożliwiające wymazanie z pamięci skurwielów - jechałabym na niej codziennie .  

 

 

 

Buch za buchem, procent za procentem, tak mija mi czas zabijania siebie.  

 

 

 

Synu, świat w doświadczenia bogaty jak Disney. i wiem, że będziesz jarać, kaca leczyć nad kiblem. znam triki wszystkie, tak sprawdzając pamięć, to lepiej jakbyś miał charakter po mamie.  

 

 

 

Nasza Polska , jaka jest każdy widzi .  

 

 

 

Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.  

 

 

 

- Jaka jest ulubiona pozycja kobiet ? - Kobieta z przodu, lekko pochylona, wybiera sobie pierścionek z brylantem. Facet stoi z tyłu, wyjmuje portfel .  

 

 

 

-lubisz teletubisie ? - nooo - widać. Bo jesteś spedalony jak ten fioletowy.  

 

 

 

To nie są brednie wyssane z dwóch palców, to styl bicia serca, tragicznych skazańców.  

 

 

 

Impreza za imprezą, melanż za melanżem - kolejny zdemoralizowany nastolatek.

 

 

 

Masz na fejsie status puszczalska ?  

 

 

 

- Twoj ojciec byl chyba zlodziejem bo skradl wszystkie gwiazdy z nieba i umiescil je w twoich oczach - a Twoj rolnikiem bo wychodowal takiego buraka.  

 

 

 

"ja pierdole..." - pierwsze słowa po przeczytaniu sprawdzianu.

 

 

 

 

czy tego chcemy czy nie zawsze na coś czekamy  

 

 

 

 

Nie pędź jak szalona przez życie. Zatrzymaj się czasem. Spójrz do swojego kalendarza. Sprawdź kartkę po kartce, dokładnie, żebyś nie zgubiła czegoś ważnego. Rzeczy ważne często przychodzą nie w porę. Możesz być niezadowolona i odepchnąć, a potem żałować. Więc kiedy ktoś nie w porę zapuka do twoich drzwi, zastanów się, otwórz i uśmiechnij.  

 

 

 

Nie boję się śmierci bo nie znam jej wcale, dzisiaj boję się życia, bo za bardzo je poznałem.  

 

 

 

A gdyby zacząć być szczęśliwym bez powodu?  

 

_________________________________

 

Na dziś tyle ;* Staram sie częściej dodawać notki, ale niestety mam na razie małe utrudnienia związane z internetem oraz czasem wolnym ;]]

 

papa x33


photo
`: A gdyby zacząć być szczęśliwym bez powodu?` Zdjęcie pochodzi z notki opisy gg - neutralne (C.D 25 ;P)


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy