Notując

wrze.22

opisy gg- neutralne

dodano: 22 września 2013 przez Aqaaa


hej , nie mam siły dodawać na bloga. nie ma chęci, czasu i pomysłów. Staram się jak moge ale nie zawsze wychodzi. Po sporej przerwie, jest notka.   http://www.youtube.com/watch?v=p-MBgcq_WNU __________________   `Cofnijcie czas, chce wrócić do momentów, dzięki którym na mojej twarzy widniał uśmiech...     "Nienawidzisz mnie, tego co było między...



wrze.15

opisy gg-- smutne.

dodano: 15 września 2013 przez Aqaaa


Tak jak mówiłam - wracam do  notek tematycznych. Dzisiaj opisy smutne , nie mam nastroju na nic innego. Jeśli chcecie notke na jakiś temat (opisy itd) pisać tu (można pytać anonimowo- odpowiadam  na każde pytania) : http://ask.fm/Aqaaa15  a tu link do mojego fanpage na facebook'u :  https://www.facebook.com/NieWiemCoBierzeszAleWezPol?ref=hl Jak Wam się...



wrze.13

opisy gg- nie wiem jaki temat ;d [+ważna informacja]

dodano: 13 września 2013 przez Aqaaa


A więc tak, postanowiłam dalej prowadzić tego bloga i od nowa wstawiać notki tematyczne :) Z tym, że nie będe już podawała nr gadu gadu tak jak wcześniej bo wynikły z tego nieprzyjemne sytuacje. Tak jak kiedyś , kiedy na gg pisaliście jaki chcecie temat notki, teraz piszcie go na asku. [link będzie nizej] Odpowiem na KAZDE pytanie i opisu na kazdy napisany przez Was temat postaram...



sierpień31

opisy xd

dodano: 31 sierpnia 2013 przez Aqaaa


 I są dni kiedy wszystko mnie wkurwia wokół . To i tak idę do przodu wciąż nie zwalniając kroku .       Nadchodzi czas,w którym poniedziałek bedzie przez nas znienawidzony,a piątek upragniony.       I teraz wiem, że nawet Bóg śmieje sie z moich planów.      Nieważne, co pomyślą inni, bo zawsze coś pomyślą     coś...



sierpień23

opisy gg- przyjaźń

dodano: 23 sierpnia 2013 przez Aqaaa


Opisy na temat podany na asku.Bardzo zaniedbuję tego bloga ale mam nadzieje, ze dalej będziecie na niego wchodzić. Od teraz notki są częściej. Przewaznie nowe notki są wieczorem lub późnym popołudniem, rzadko kiedy wstawiam je rano.  Tu macie link jeśli ktoś chce jeszcze jakieś opisy :  http://ask.fm/Aqaaa15 Ps. Jutro ciąg dalszy tych opisów jeśli nie będzie...



sierpień23

opisy.

dodano: 23 sierpnia 2013 przez Aqaaa


Jaki chcecie temat notki ? Napiszcie tu :  http://ask.fm/Aqaaa15  Nie wiem już co wstawiać, dlatego tak rzadko są notki . Jak dacie jakiś temat to wstawie ;P  _______________________   I gdy zostałeś z niczym chodź dokopać się do przyczyn.      " I nie mówię w żartach a brzmi to zabawnie. Niedługo nic już nie będzie takie jak...



sierpień17

opisy xd

dodano: 17 sierpnia 2013 przez Aqaaa


 Wiesz, że nigdy nie kłamię. Zawsze mówię prawde i ta prawda właśnie ludzi boli.        Pozwól mi nie mówić nic, kiedy nie mam na to ochoty.        Co się stało nie odstanie .        ' Bo przecież miłość to setki rozmów , setki wylanych łez i setki godzin szczęścia. I właśnie dla tych szczęśliwych godzin...



sierpień14

opisy gg- smutek, żal

dodano: 14 sierpnia 2013 przez Aqaaa


Takie chcieliście opisy , takie macie ^^ Jakie opisy chcecie piszcie tu :  http://ask.fm/Aqaaa15 _________________________   "Nienawidzę kiedy mówię ci, że boli  a Ty stoisz po drugiej stronie w odbiciu nienawiści"        ' Tak bardzo rozdarta pomiędzy ucieczką a przywiązaniem... '          Niekiedy są momenty...



sierpień10

OPISY.

dodano: 10 sierpnia 2013 przez Aqaaa


http://ask.fm/Aqaaa15  _____________________   ' I chociaż nasze życia To walka dwóch różnych światów Moje życie bez Ciebie byłoby jak ogród bez kwiatów'     Zmienić się jest równie łatwe jak z samobójcy zrobić optymistę.      Nie zadawaj pytań, na które nie chcesz znać odpowiedzi.        I wmawiasz sobie,...



sierpień4

OPISY.

dodano: 4 sierpnia 2013 przez Aqaaa


 Głośno szczeka suka , która nie miała chuja w ustach !      Nie mam pojęcia co się stało ze mną,  coś zamieniło światło w ciemność...       Dla przyjaciół mam miłość,  dla wrogów buta.      Jeśli w życiu masz więcej wrógów niż przyjaciół to znaczy, że osiągnąłeś sukces.       ...